cebf-cf80ceb1cebfceba-cf83cf84ceb1-ceb2ceaecebcceb1cf84ceb1-cebacebfcf81cf85cf86ceb1ceafcf89cebd-cf84ceb7cf82-ceb5cf85cf81cf8ecf80ceb7.jpg

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Ο ΠΑΟΚ στα βήματα κορυφαίων της Ευρώπης

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το 1ο Business Conference της ΠΑΕ ΠΑΟΚ με χορηγό την Stoiximan.gr στη διάρκεια του οποίου κορυφαίοι ομιλητές παρουσίασαν ιδέες για ανάπτυξη σύγχρονων μορφών μάρκετινγκ και δημιουργία νέων γηπέδων. Διαβάστε το αναλυτικό ρεπορτάζ του Sport24.gr

Μία πρωτοβουλία ασυνήθιστη για τα ελληνικά δεδομένα υλοποίησε σήμερα (11/10) στο «Μακεδονία Παλλάς» η ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Το 1ο Business Conference ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία, καθώς κορυφαίοι τεχνοκράτες από το χώρο του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου παρουσίασαν ό,τι πιο σύγχρονο υπάρχει στον χώρο της οικονομίας του επαγγελματικού αθλητισμού. Έδωσαν ιδέες για σύγχρονες μορφέ μάρκετινγκ, αξιοποίησης των social media,  ενώ υπήρχε και ένα άκρως ενδιαφέρον θέμα για τον ΠΑΟΚ που αφορούσε στην κατασκευή νέων γηπέδων. Επίσημοι υποστηρικτές του συνεδρίου «Return on Investment in Football Business» είναι οι STOIXIMAN.GR, fluo και η Avance. Το Sport24.gr ήταν εκεί και καταγράφει συνοπτικά τα πιο σημαντικά απ όσα ακούστηκαν. Αναλυτικά: Ο "ΜΟΝΟΜΑΧΟΣ" ΕΜΠΝΕΕΙ ΤΗΝ EUROLEAGUE H πρώτη παρουσίαση έγινε από τον Rayde Luis Baez, managing director της εταιρίας WWP Group Sportsmarketing που ανέλυσε την εταιρική στρατηγική και το παιχνίδι του Sponsorship. Στη συνέχεια, ο Κίμων Στέφος, head of Global Marketing Partnerships  της Euroleage ανέλυσε το πώς έχει αλλάξει η αθλητική διαφήμιση με την εμφάνιση των social media. Σημείωσε αρχικά: «Τα σπορ είναι μέρος της κουλτούρας μας. Τα τελευταία 20-30 χρόνια τα σπoρ  βρίσκονται στην κορυφή του entertainment business.  Στον αθλητισμό ισχύει απόλυτα μία ατάκα από μία αγαπημένη μου ταινία, τον «Μονομάχο»: «Ήμουν ο καλύτερος γιατί κέρδισα το κοινό» και εμείς...
ΔΙΑΒΑΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ